Buddy forløb

Brugerdefineret hjemmesidedesign

Hjemmesider i alle størrelser

Til private, foreninger, små og mellemstore virksomhed

Hvis en ny hjemmeside lyder skræmmende, usikkert eller dyrt, er du kommet til det rigtige sted. WEBbuddy elsker at dele succeshistorier med dig, når vi diskuterer dit projekt over en kop kaffe inden vi går videre med din nye professionelle hjemmeside.

De 8 simple buddy steps

1. Kom i kontakt med WEBbuddy

Det første skridt er bare at gøre det! Vi er søde og imødekommende, og vil besvare alle dine spørgsmål til services og salg. Der er ikke noget salgspres og vi ønsker kun at hjælpe dig bedst muligt!

2. Kaffe og ideer til brainstorm

Nogle kunder har allerede specifikke ideer til hjemmesiden, mens andre kun har en generel idé om, hvad der er nødvendigt. Ligegyldigt hvad er det fint, og sammen laver vi en plan for dit forløb og sætter den i værk!

3. Accept af tilbud

Vi sender et detaljeret tilbud til dig, som du kan kigge igennem, og hvis alt lyder godt, vil vi begge underskrive kontrakten og sætte projektforløbet i gang.

4. Information og indbetaling

For at være retfærdig overfor alle parter, så kræver vi en delbetaling inden vi starter for at holde begge parter investeret i projektet. Vi får også brug for information fra dig til det nye websted, såsom tekstindhold, tjenester, et logo, din historie, fotos, kontaktinfo etc.

5. Opsætning og design

På dette tidspunkt fortsætter vi med at opsætte dit websted, e-mail-adresse, hosting o.l. og arbejder på at opbygge din nye professionelle webside.

6. Revideringer og godkendelse

Vi vil derefter sende dig et preview-link for produktdemo for at sikre os, at alt lever op til dine forventninger og kan imødekomme din godkendelse. Eventuelle rettelser og justeringer kan foretages, og vi vil derefter sende endnu en produktdemo i håb om, at modtage din endelige godkendelse af din nye fantastiske hjemmeside!

7. Faktura og betaling

Når webstedet er offentliggjort og live på internettet, sender vi dig en slut-faktura, så du kan gennemføre den sidste delbetaling.

8. Fejring!

Nu er det tid til at fejre dit nye websted og dele det med alle dine venner, familie og klienter. Din nye WEBbuddy vil sandsynligvis forlade computeren, tage en pause og smutte en tur i sauna!

Prissætning af ny hjemmeside

I WEBbuddy arbejder vi typisk med en projektbaseret pris, der primært bestemmes af hjemmesidens omfang. Nogle af vores kunder er små lokale virksomheder og foreninger med et lille budget på 7.000 DKK – 20.000 DKK, mens andre er mere avancerede kunder, der forventer det allerbedste og starter ved 35.000 DKK. Ligegyldigt hvad, så garanterer vi at du får en fair pris, der er en klog investering for dig.

Hos WEBbuddy er vi kun interesserede i at få nye buddies,
så dit ønske er vores mål!

Søger du en design- og udviklingspartner?

Kan du redesigne min gamle side?

Ja! Der er ikke noget så sjovt som at omdanne et websted til et moderne, responsivt og smukt websted, der konverterer besøgende til kunder. Fortæl os det, og vi vil meget gerne diskutere dette med dig.

Hvordan faktureres projekter?

De fleste projekter faktureres per opgave, hvor 50% betales ved projektstart og de sidste 50%, når webstedet er live. Vi sender en faktura på e-mail, så kan du vælge at betale med PayPal, kreditkort eller via bank.

Laver WEBbuddy logo design og branding?

Vi arbejder med mange samarbejdspartnere, der er gode til logo-design og branding, og vi vil være glade for at håndtere projektet for dig og koordinere det med din hjemmeside. Fortæl os hvilke ideer du har, og vi kan få noget godt sammensat til dig.

Hvor lang tid tager det at bygge et websted?

Vi prøver at arbejde inden for en tidsramme der passer dig og planlægger et normalt udviklingsforløb over seks uger, fra du kontakter os til, når sitet er live. En masse faktorer kan dog påvirke denne process, som bestemmes og koordineres i vores møde, når vi diskuterer projektet og dets mål.

Vil jeg være i stand til at se min hjemmeside undervejs i udviklingen?

Absolut! Vi holder løbende statusmøder og vi holder dig i løkken i designfasen. Vi elsker at høre din feedback og vi vil gøre alt for at sikre, at det hele er perfekt, inden webstedet lanceres på internettet.

Translate »